2015年11月15日 星期日

'龍蝦膏蒸水蛋'



呢期上網見到個個都食大閘蟹,
見到隻隻都爆晒膏,流晒黃咁,真係睇到我流晒口水~ 

重記得上年專登係10月尾返香港,
就係為左食大閘蟹,不過今年,
就只可以隔住個mon 睇人地食......

好彩,無蟹膏,都重有蝦膏~
妳姐夫呢期好勁,今年澳洲既龍蝦季啱啱開始,
佢就捉到唔少,尋日又捉到幾隻生猛新鮮既,
所以我都唔客氣,即時劏晒佢,整返個「龍蝦
蒸水蛋」,
慰藉我對「膽固醇」既渴求~



今日有 5 隻,我一個人整晒,真係劏到手軟~

其實蒸蛋唔難,但劏龍蝦就要D工夫,
好彩經過差唔多過百隻既經驗,我都算有少少心得,
等我下次有時間,慢慢再分享劏龍蝦既技巧。


龍蝦膏,即係龍蝦腦,剪開蝦頭,黃色好似海膽果舊就係~

材料:
龍蝦膏(即係龍蝦腦) 
蛋                        3隻
水                       蛋份量既2-2.5倍
鹽                       半茶匙
不銹鋼碟一隻

做法
1.  蛋打係量杯入面,記住分量,方便之後加水,再打
2.  將2 - 2.5倍既凍熟水加入雞蛋撈
3.  將蛋液用過濾網過濾一次,隔走泡泡,倒入不銹鋼碟
4.  落鹽輕輕撈均,再將龍蝦蝦膏隨意放入
5.  用錫箔紙包好,蒸12-15分鐘,視乎碟既大細,蛋既厚度。
6.  出爐,食之前加少少蒸魚豉油就得!





姊姊心得:
*龍蝦膏(龍蝦腦)唔可以生食,一定要熟食
*用不銹鋼碟好緊要,因為佢傳熱快,同時散熱快,
 蒸蛋果陣受熱平均,到蒸到啱啱好熟既時候,
  散熱快就唔怕到食果陣變老蛋!
   所以雖然不銹鋼碟唔係咁靚,
  但我每次蒸水蛋都會堅持用佢!
*水既分量應該比平常蒸水蛋少,
   因為比較實既蛋先可以痴實D蝦膏,
   食果陣就唔會蛋還蛋,膏還膏。






沒有留言:

張貼留言